Close
(0) items
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen.
Producten
    Filters
    Instellingen
    Zoek

    Maximo vs Army of Zin (no manual)

    €12,50

    Maximo is een heldhaftige middeleeuwse held die zijn dagen vult met het verslaan van vijanden, het redden van jonkvrouwen en het verzamelen van grote munten. Net als het eerste deel is Maximo vs. Army of Zin een grappig third-person actie-adventure met de nadruk op de actie. Het is onderhand acht maanden geleden dat Maximo en zijn vriend Grim (AKA Death - compleet met zeis) de hordes ondoden uit Achille hebben verslagen. Nu is er weer een nieuwe bedreiging.
    Mechanische lastpost
    Grim is niet blij als de zielen van de dood weer worden tegengehouden als ze zijn koninkrijk willen binnendringen. Max heeft met meer gewelddadige zaken te maken. Een leger mechanische monsters dat zijn kracht krijgt van vreemde glimmende blauwe bollen teistert het platteland. Zouden de vermiste zielen en de krachtbron iets met elkaar te maken hebben? Natuurlijk! Daarom rent, springt, hakt en slaat Maximo zijn weg door dorpjes, bossen en zelfs een mechanisch luchtschip om het Army of Zin een halt toe te roepen.
    Op grafisch gebied is Army of Zin vrijwel hetzelfde als de eerste game. Dit is niet zo slecht want met de blokkerige cartoon-stijl (die je doet denken aan de Asterix-stripboeken) was Maximo in 2002 zijn tijd ver vooruit. Nu kan de game nog steeds goed concurreren met Ratchet & Clank 2 en Jak II. Army of Zin is wel gedetailleerder dan zijn voorganger. Er vallen blaadjes van de bomen, er moet gras gemaaid worden (voor geld dat verborgen is) en er zijn nog meer mooie omgevingen. Het ontwerp van de Zin-krijgers is helemaal mooi: Terminator-achtige skeletten, boksrobots met vierkante kaken en een draak-droid die een schuur aanheeft. Als je daar nog wat ondoden aan toevoegt zoals bijvoorbeeld vogelverschrikkers met een pompoenhoofd en spookachtige struikrovers, dan heb je een paar fantastische vijanden. Ik moet er wel aan toevoegen dat een grotere verscheidenheid (zoals bijvoorbeeld in Ratchet & Clank) beter zou zijn geweest.
    Max-staal
    Maximo is nu veel beter te besturen, want je hebt met de rechter analoge joystick de volledige controle over de camera en je kunt dingen vastgrijpen als je een sprong net hebt gemist. Onze held heeft in deze game ook meer combat-manoeuvres dan aan het einde van de vorige game en je hebt de mogelijkheid om verder dan de dertig te komen. Net als in Beyond Good & Evil en Prince of Persia kan Max de richting van zijn aanvallen veranderen zodat hij zelfs zijn mannetje kan staan als hij wordt omsingeld (dit was nogal eens een probleem in de vorige game). Max vindt ook een oorlogshamer die hij als een langzaam maar krachtig alternatief voor zijn zwaard kan gebruiken.
    Je hebt meer power-ups, nieuwe objecten en moves om uit te kiezen, want ze zijn niet meer beperkt tot aparte objecten. Hier komt de moraliteit van Army of Zin kijken. Als je in de verschillende levels op zoek bent naar munten, dan kun je de roep om hulp van de onschuldigen niet negeren. Als je een dorpeling redt van een Zin-slechterik, dan zal hij je waarschijnlijk belonen met geld, een sleutel of handige tips. Als je een handelaar redt, dan kun je objecten van hem kopen. Gezondheid, bepantsering, combat-manoeuvres en verschillende boxershorts zijn allemaal te koop. Je zult merken dat het ondergoed speciale krachten bezit. Je hebt boxershorts die waarschuwen als er verborgen goud in de buurt is en er is ook extra sterk ondergoed dat je als vierde laag onder je bepantsering kunt gebruiken.

     

    Maximo is een heldhaftige middeleeuwse held die zijn dagen vult met het verslaan van vijanden, het redden van jonkvrouwen en het verzamelen van grote munten. Net als het eerste deel is Maximo vs. Army of Zin een grappig third-person actie-adventure met de nadruk op de actie. Het is onderhand acht maanden geleden dat Maximo en zijn vriend Grim (AKA Death - compleet met zeis) de hordes ondoden uit Achille hebben verslagen. Nu is er weer een nieuwe bedreiging.
    Mechanische lastpost
    Grim is niet blij als de zielen van de dood weer worden tegengehouden als ze zijn koninkrijk willen binnendringen. Max heeft met meer gewelddadige zaken te maken. Een leger mechanische monsters dat zijn kracht krijgt van vreemde glimmende blauwe bollen teistert het platteland. Zouden de vermiste zielen en de krachtbron iets met elkaar te maken hebben? Natuurlijk! Daarom rent, springt, hakt en slaat Maximo zijn weg door dorpjes, bossen en zelfs een mechanisch luchtschip om het Army of Zin een halt toe te roepen.
    Op grafisch gebied is Army of Zin vrijwel hetzelfde als de eerste game. Dit is niet zo slecht want met de blokkerige cartoon-stijl (die je doet denken aan de Asterix-stripboeken) was Maximo in 2002 zijn tijd ver vooruit. Nu kan de game nog steeds goed concurreren met Ratchet & Clank 2 en Jak II. Army of Zin is wel gedetailleerder dan zijn voorganger. Er vallen blaadjes van de bomen, er moet gras gemaaid worden (voor geld dat verborgen is) en er zijn nog meer mooie omgevingen. Het ontwerp van de Zin-krijgers is helemaal mooi: Terminator-achtige skeletten, boksrobots met vierkante kaken en een draak-droid die een schuur aanheeft. Als je daar nog wat ondoden aan toevoegt zoals bijvoorbeeld vogelverschrikkers met een pompoenhoofd en spookachtige struikrovers, dan heb je een paar fantastische vijanden. Ik moet er wel aan toevoegen dat een grotere verscheidenheid (zoals bijvoorbeeld in Ratchet & Clank) beter zou zijn geweest.
    Max-staal
    Maximo is nu veel beter te besturen, want je hebt met de rechter analoge joystick de volledige controle over de camera en je kunt dingen vastgrijpen als je een sprong net hebt gemist. Onze held heeft in deze game ook meer combat-manoeuvres dan aan het einde van de vorige game en je hebt de mogelijkheid om verder dan de dertig te komen. Net als in Beyond Good & Evil en Prince of Persia kan Max de richting van zijn aanvallen veranderen zodat hij zelfs zijn mannetje kan staan als hij wordt omsingeld (dit was nogal eens een probleem in de vorige game). Max vindt ook een oorlogshamer die hij als een langzaam maar krachtig alternatief voor zijn zwaard kan gebruiken.
    Je hebt meer power-ups, nieuwe objecten en moves om uit te kiezen, want ze zijn niet meer beperkt tot aparte objecten. Hier komt de moraliteit van Army of Zin kijken. Als je in de verschillende levels op zoek bent naar munten, dan kun je de roep om hulp van de onschuldigen niet negeren. Als je een dorpeling redt van een Zin-slechterik, dan zal hij je waarschijnlijk belonen met geld, een sleutel of handige tips. Als je een handelaar redt, dan kun je objecten van hem kopen. Gezondheid, bepantsering, combat-manoeuvres en verschillende boxershorts zijn allemaal te koop. Je zult merken dat het ondergoed speciale krachten bezit. Je hebt boxershorts die waarschuwen als er verborgen goud in de buurt is en er is ook extra sterk ondergoed dat je als vierde laag onder je bepantsering kunt gebruiken.

     

    Bij elke bestelling heb je
    Wij verzenden binnen
    Bezoek ook eens onze
    Altijd ruim 3500